характеристика на учня 1 класу з психологічними вадами

Зразок психолого-педагогічної характеристики на учня(ученицю) 1 класу з початковим рівнем навчальниїх досягнень. Загальні відомості про учня(ученицю) , засвоєні вміння та навички за навчальний рік. Вміння поводити себе серед колективу.. Стаття на урок НУШ скачати. Опис документу: Зразок психолого-педагогічної характеристики на учня(ученицю) 1 класу з початковим рівнем навчальниїх досягнень. Загальні відомості про учня(ученицю) , засвоєні вміння та навички за навчальний рік. Вміння поводити себе серед колективу. Перегляд матеріалу. Отримати код. Характеристика. учня(учениці) 1 класу. Назва закладу. ПІБ учня(ениці). ( П.І.) навчається у школі з 2019 року.


Инфоурок › Начальные классы ›Другие методич. материалы›Зразки характеристик учнів 1 класу для особових справ. Зразки характеристик учнів 1 класу для особових справ. Скачать материал. библиотека материалов. На уроках природознавства учень на репродуктивному рівні може відтворити незначну частину навчального матеріалу, доповнює і уточнює свою відповідь за навідними запитаннями вчителя.


Характеристика учня 1 класу зразок. Кожному доводилося мати справу з таким поняттям як характеристика. Пропонуємо шаблон, який заощадить час видачі якісного документа Останнім часом в наш побут увійшло капіталістичне поняття як рекомендаційний лист. Одна справа вимагати характеристику, зовсім інше надавати. Тепер характеристики знову називають рекомендаційним листом. Не змінилися обов'язково було йти до кадровику з характеристикою. Коли доводилося вибирати роботу, або зайняти цінну посаду. При соціалізмі рекомендацію гаранта заміняла складена характеристика. Консультація (1 клас) з теми: .


Часто практичним психологам навчальних закладів надходить запит на діагностику дитини та подання результатів обстеження в різні служби. Оптимальним варіантом представлення результатів обстеження є психологічна характеристика учня. План характеристики учнязразок. Як налагодити взаємодію з адміністрацією. Формулювання психологічного заключення є однією з важливих професійних навичок практичного психолога. Адже необхідно узагальнити інформацію, отриману про клієнта за результатами бесіди, застосування психологічних тестів та інших методик. Зразки психологічних характеристик учнів для подання на П.


При оцінюванні рівня графічних навичок письма і дотримання гігієнічних правил письма учень показав початковий рівень. Списаний текст читається нелегко. Літери пререважно непропорційні, нахил літер різний, зустрічається дзеркальність , друковані літери замість рукопистних, поєднання букв відсутнє чи переважає неправильне. Лінійності майже не дотримано. Допускається 4 і більше орфографічних помилок.


Папка містить зразки психолого-педагогічних характеристик на учнів початкової школи, які закінчили 1 та 4 класи. Дані характеристики легко редагуються під відповідного учня, так як набрані в текстовому редакторі Word. Психолого-педагогічні характеристики на учнів 1 та 4 класів. Зразки характеристик на учнів 1 класу: Високий рівень (дівчинка) Високий рівень (хлопчик) Достатній рівень (хлопчик) Достатній рівень (дівчинка) Середній рівень (дівчинка) Середній рівень (хлопчик) Середній рівень (конфліктна дитина) Дитина з особливими освітніми потребами.


Пізнавальні інтереси, допитливість відсутні. Погляд на уроці незацікавлений, постійно відволікається, тому одним видом діяльності може займатися тільки 2-3 хвилини. На перерві постійно в русі, шумить, бігає. З дітьми з класу не з усіма ладнає, драчлів. Зовнішній вигляд у хлопчика охайний, доглянутий. Направляється на ПМПК з метою вибору програми навчання. Джерело: www.minut45.ru. 20.07.2015, 19:03 -. 1. 2. 3.


Психолого-педагогічна характеристика учня 1 класу Кіровської ЗОШ І-ІІІ ступенів Лукашенка Дмитра Олександровича 23.05.2004 року народження, що проживає за адресою: с. Стара Богданівка, вул. Центральна,24. Лукашенко Дмитро перед вступом до школи дошкільний навчальний заклад не відвідував. Стан здоров'я учня відповідає основній групі. За даними медичної картки органи чуттів у нормі. Сім'я школяра складається із 3-х осіб.


ХАРАКТЕРИСТИКА УЧНЯ. Прізвище, ім'я, дитини: Петров Кирило Дата складання: 20.09.2017 року (1 рік навчання в школі) Дата народження: 25.01.2009 (7,5 років) Особливості розвитку: затримка психічного розвитку, загальний недорозвиток мовлення ІІ-ІІІ ст., порушення комунікативного та соціального розвитку (розлади аутистичного спектру). Учень активний у власних видах діяльності, та пасивний у навчанні та виконанні завдань, рівень мотивації до навчання середній, але мотивація знижується при ускладненні завдань або збільшенні тривалості заняття. Переведений на інклюзивну форму навчання після закінчення 1-го класу спеціалізованої школи для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Сфера.


Учень точно, як у тексті, називає окремих персонажів, може з допомогою вчителя розрізнити основні жанри вивчених творів. Під час декламування віршів напам’ять припускається мовних помилок, а також помиляється в інтонуванні кінця речень. При оцінюванні рівня сформованості знань з рідної мови учень показав середній рівень. Школяр будує розповіді за картиною, опорними словами, описи нескладних предметів, які відзначаються певною зв’язністю, але збідненим змістом. Неповно розкриває головну думку, є недоліки в структурі тексту, допускає 6-8 орфографічних помилок, або помилок у побудові речень.


Психологічна характеристика учня. Розділ I. Загальні відомості про учня. I. Анкетні дані . 2. Загальна характеристика класного колективу: особливості класного активу, ступінь його впливу на життя класу й кожного школяра, коло колективних інтересів, ставлення класу до загальношкільних справ і громадських доручень, відповідність вимог вихователя внутрішнім вимогам колективу, традиції класного колективу, ступінь згуртованості, взаємодопомога, система взаємин і залежностей усередині колективу, система громадських доручень (постійних і періодичних) у кожного школяра. 3. Сприйнятливість колективу до рекомендацій старших, особливості впливу на колектив класного керівника, учителів, батьків.


Характеристика початкового классу, а саме першого, скаладається відповідно до таких вимог як : вказується найменування класу, кількість учнів, а саме дівчаток хлопці роки народження дійт. Зразок написання психолого-педагогічна характеристика 1 класу. В 1 «Б» класі навчаються 29 учнів, з них 16 дівчаток, 13 хлопчиків. 12 учнів-2000 року народження, 17 учнів-2001 року народження. Національний склад класу: Українців - 22 осіб, з них дівчаток - 15; Росіян - 7 осіб, з них дівчаток - 1; До вступу до школи всі діти виховувалися в дитячому садку №16. При медичному огляді дітей, було виявлено: До I групи здоров'я відносяться - 15 осіб. До II групи - 14 осіб. Всі діти віднесені до основної фізкультурної групи.


Вашій увазі пропонуються різноманітні зразки учнівських характеристик. ХАРАКТЕРИСТИКА УЧНЯ. ____ навчається в навчальному закладі з ____ року. За час навчання виявив середній рівень знань. Інколи рівень навчальних досягнень хлопчика коливається між достатнім і середнім. Проте в класі має багато друзів. Однокласники до неї ставляться дружелюбно, з повагою. Дівчинка майже ніколи не вступає в конфлікти з вчителями та однокласниками.


ХАРАКТЕРИСТИКА. учня 1 класу. _загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. Прізвище, ім'я, 20__ року народження. _навчається в даній школі з 01.09.20___ року. До вступу до школи дитячий садок не відвідував, виховувався в родині. На кінець навчального року учень показав початковий рівень уміння читати. Він читає відривними складами, окремі слова – плавно складами. Темп читання 15 слів. Припускається 1-2 мовних помилок. Під час переказу твору зосереджує увагу лише на подіях. Учень точно, як у тексті, називає окремих персонажів. Під час декламування віршів напам’ять припускається мовних помилок,.


Здесь вы найдете образцы характеристик на учеников. В данной школе Катя учится с 1 класса. На протяжении обучения девочка зарекомендовала себя как ученица со средними способностями. Особые трудности у Кати вызывают такие предметы, как русский язык и математика.


учня ___ класу Писарівського. НВК "ЗШ І-ІІІ ст. - ДНЗ". Кодимської районої ради. Одеської області. Іванюк Петро навчається у школі з першого класу. (Учень неуважний, а тому не швидко переключається із одного виду діяльності на інший, не вміє швидко зосереджувати увагу на суттєвих фактах, не вміє розподіляти увагу. Програмний матеріал засвоює після багаторазового пояснення вчителя, може відволікатися при поясненні матеріалу. Має хорошу пам'ять, проте запам’ятовує матеріал і відтворює його при допомозі вчителя.) . (Фізично здоровий і розумово розвинений). (Має фізичні вади, інколи скаржиться на стан здоров'я). До виконання громадських доручень ставиться (сумлінно, відповідально, недбало).


Загальний рівень розвитку учня 1 .Психологічний розвиток учня. Характеристика його уваги. Особливості сприймання і розуміння навчального матеріалу. Бере активну участь у громадському житті класу. До доручень ставиться відповідально. Немає вад здоров'я. Батьки цікавляться навчанням дитини та відповідально ставляться до її виховання в сім'ї. Надають допомогу класному керівнику. Регулярно відвідують школу. Директор школи (підпис) Класний керівник (підпис). 19. Характеристика П.І.Б., 01.01.2005 року народженню, учня (учениці)____ класу загальноосвітньої школи І - III ступенів №_м. Учень навчається в даній школі з 2 класу.


"Учень – це не посудина, яку потрібно наповнити, а факел, який треба запалити". К.Ушинський. "Усюди цінність школи дорівнює цінності її вчителя". В числі останніх учнів уловлює суть пояснень вчителя, відрізняється повільним темпом обмірковування й вирішення завдань (швидко схоплює суть матеріалу, завжди в числі перших вирішує завдання, часто пропонує власні оригінальні рішення; досить швидко розуміє матеріал, швидше за інших вирішує завдання, іноді пропонує власні оригінальні способи вирішення; задовільно розуміє матеріал після пояснення в середньому темпі; звичайно власних оригінальних рішень не пропонує; розуміє матеріал тільки після.


Щоразу, коли ми випускаємо учнів четвертого класу, постає проблема: як написати характеристики? Адже за сухими, на перший погляд, словами стоїть людина, її особистість і душа. Це питання не складне для педагога, який не думає про майбутнє своїх учнів. Зустрічаються вчителі, що пишуть одну характеристику на кількох учнів, підставляючи лише потрібне прізвище. Таким чином у класі із тридцяти учнів виявляється чотири-п'ять груп дітей з абсолютно схожими рисами характеру, мотивами поведінки, психологічними особливостями. Ось невеликий уривок, який дає можливість скласти психологічний портрет дівчинки: «Дитина не була готова до навчання. Здібна. З дітьми спілкується.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

японские шоу 21 угадайка без цензуры онлайн

кантрольная работа па беларускай мове 4 клас займеннік

как вставить usb вход в магнітофон маяк м240с-1 к