план аналізу підручника 4 клас
Аналіз підручника М В. Богданович, Г.П. Лишенко. «Математика 4 клас». У підручнику теоретичний і практичний матеріал викладено доступно і зрозуміло. Завдання курсу - формувати у дітей здатність до аналізу та синтезу, узагальнення та конкретизації, абстрагування та переносу, вміння класифікувати, порівнювати та виділяти суттєве, мислити за аналогією, бачити відмінності та закономірності, знаходити причинно-наслідкові зв’язки, розвивати логічне та комбінаторне мислення, а також вміння мислити асоціативно, шукати нестандартні підходи до розв’язання задач, розвиваючи тим самим евристичне творче мислення.
Работа по теме: диплом. Глава: 2.2 Аналіз підручників з літературного читання 2-4 класів. ВУЗ: ХГУ. Підручники з читання для всіх початкових класів будуються за тематичним принципом і враховують час вивчення матеріалу у певні пори (сезони) року. Провідною для комплекту підручників з літературного читання є ідея формування творчого читача з опорою і на досвід батьків, і на власний досвід дитини, що передбачає змогу відкрити душу читача-початківця для сприйняття літератури як частини свого духовного світу, підготувати свідомість учня до вивчення курсу літератури в основній школі.
4. Підручник у системі навчально-методичного комплексу. 4.1.Підручник - самостійний елемент навчального процесу: як модель сучасного процесу навчання (доцільність структурування змісту; диференціація засобами книжки навчального процесу на уроці; моделювання стилю спілкування у системах «вчитель - учень», «учень - учень», «учень - батьки»); як методичний засіб (доцільність способів подачі навчального матеріалу, самодостатність системи навчальних завдань і вправ, можливості щодо стимулювання творчості вчителя). 4.2.Зв'язок підручника з іншими компонентами навчального комплексу, їх узгоджені.
Приклад аналізу. Підручник «Інформатика, 10-11» авторів I.T. Зарецької, Б.Г. Колодяжного, А.М. Гуржія, О.Ю. Соколова (2001 р.) рекомендується учням старших класів загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, гімназій, розрахований на підготовку кваліфікованих користувачів. Підручник виданий російською та українською мовами. 12. Скласти та обґрунтувати план проведення тижня з предмету. Однією з форм позакласної роботи є тиждень фізики. "Тижні інформатики" дають змогу залучити до позакласної роботи багатьох учнів усіх класів; розкрити їх потенційні здібності, підвищити рівень знань з фізики, і розвивати пізнавальний інтерес учнів, розширити їх кругозір, показати роль інформатики у повсякденному житті.
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐ Скачать бесплатно - реферат по теме 'Аналіз програми та підручників з української мови щодо вивчення частин мови в початковій школі'. Раздел: Педагогика. Тут найдется полное раскрытие темы -Аналіз програми та підручників з української мови щодо вивчення частин мови в початковій школі, Загружено: 2009-11-19.
Аналіз підручників засвідчив, що у змісті є достатня кількість завдань, які можуть забезпечувати розвиток пізнавального інтересу молодших школярів. До таких завдань ми відносимо завдання, які представлені у рубриках: «Поміркуй», «З’ясуй», «Практичне завдання», «Досліди», «Пригадай», «Спостерігай», «Практична робота». У підручниках 3-4 класу передбачено проведення практичних робіт. Зміст природничих тем у підручнику добре проілюстрований. Проте у підручнику 3 класу дуже мало загадок (лише 2), у підручнику 4 класу їх взагалі немає, немає завдань для спостережень у природі, відсутні прислів’я, приказки, рубрика «Це цікаво знати».
Особливості змісту навчального матеріалу підручника - Посібник входить до навчально-методичного комплекту до підручника Українська мова. 4.клас (автори М.Д. Захарійчук, А. І. Мовчун). У виданні подано методику роботи за текстоцентричними технологіями, календарно-тематичне планування та розробки уроків, що відповідають новій програмі.
Календарно-тематичне планування з літературного читання для 4 класу (за підручником О.Я Савченко)І семестр – 3 години на тижденьІІ семестр – 4 години на ти. Літературне читання: підручник для 4 класу загальноосвітніх. навчальних закладів. / О. Я. Савченко. Складання плану оповідання. Прислів’я. 67-70.
Програми і підручники. План. 1. Компетентнісний підхід до навчання мови. 2. Основні вимоги до формування мовної особистості старшокласника. 3. Сутність, мета, завдання і принципи профільного навчання. 4. Зміст курсу української мови для 10-11 класів в системі профільної освіти. Програми для різних рівнів (стандарту, академічного, профільного) загальноосвітніх навчальних закладів. 2. Проаналізуйте один із підручників для 10 чи 11 класу (письмово) за поданою схемою: Схема аналізу підручника. 1. Титульна сторінка: автори, назва, видавництво, рік видання.. 2. Послідовність розташування матеріалу, відповідність програмовим вимогам. 3. Види усних і письмових робіт. 4. Схеми, таблиці, їх розміщення.
Схема аналізу підручника. До практичних і лабораторних занять із навчальної дисципліни | Опис навчальної дисципліни | Тема 1. Українська мова як предмет навчання у старшій школі | Тема 3. Удосконалення знань, умінь і навичок з української мови в старших класах | Матеріал до вивчення теми | Література | Матеріал до вивчення теми | Література | Література | Література |. Технологія навчання української мови у старших класах. План. 1. Технологія навчання української мови у старших класах: методи, прийоми, засоби. Особливості використання інтерактивних методів навчання. 2. Особливості уроків української мови в старших класах. Вимоги до сучасного уроку в старших класах. 3. Нетрадиційний урок.
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ (за підручником В.О. Науменко) 121 годин І семестр — 3 год на тиждень ІІ семестр — 4 год на тиждень № з/п Тема уроку Дата Завдання додому І семестр У країні давнини Міфи. Малі фольклорні форми усної народної творчості 1. Вступ до розділу «У країні давнини». Ознайомлення з підручником. 2. Міфи, як найдавніший жанр усної народної творчості. Єгипетські міфи. Міф «Бог сонця Ра», «Ра та Апоп».. КТП на урок Українська література скачати.
Знайомство з підручником та зошитом з літературного читання. Знайомство зі змістом розділу «СЛОВО, НАЧЕ ПТАХ, Народжується з крилами»: усна народна творчість. • ознайомити зі структурою та наскрізними персонажами підручника, зошитом із літера-турного читання; • розвивати вміння орієнтуватися в підручн ику; • пропедевтично познайомити з деякими фак . підручник; зошит із літературного читання; ди-тячі книжки з фольклорними творами, що ви-вчатимуться протягом навчального року; сюжет-ні малюнки, що допоможуть учням сформувати уявлення про життя селянських дітей у ХІХ — на початку ХХ ст.
Літературне читання - конспекти уроків 4 клас - (за підручником М. І. Чумарної) - 2015 рік - розгорнуті конспекти з літературного читання, зразки бесід, вправи на розвиток мовленнєвої діяльності, мовні ігри, вправи на розвиток техніки читання - ОРІЄНТОВНИЙ КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН З ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ ЗА ПІДРУЧНИКОМ МАРІЇ ЧУМАРНОЇ. 1. Вступ. Ознайомлення з підручником. Дмитро Павличко «Рідна мова». 1-4. 2. Що більше ми пізнаємо світ, то більшим він стає для нас.
4 клас. І семестр (за підручником М. В. Богдановича, Г. П. Лишенка). Українська мова. 4 клас. І семестр (за підручником М. Д. Захарійчук, А. І. Мовчун). Українська мова. 4 клас. І семестр (за підручником М. С. Вашуленка, С. Г. Дубовик). Музичне мистецтво. 4 клас І семестр (за підручником Л. С. Аристова, В. В. Сергієнко). ІІ семестр. Літературне читання. 4 клас. ІІ семестр (за підручником В. О. Науменко). Літературне читання. 4 клас. ІІ семестр (за підручником О. Я. Савченко). Математика.
Потрібно починати вчити дітей складати план до тих творів, які легко поділяються на композиційно завершені частини. Головне завдання полягає в тому, щоб діти могли поділити твір на частини і підібрати заголовки до цих частин. На першому етапі, коли вчимо дітей складати план добре виправдовує себе робота з малюнками, так званий малюнковий план. Є кілька видів роботи з малюнковим планом: 1) учитель показує ілюстрації і пропонує розмістити їх в порядку такому як побудовано твір . Тут можемо використати малюнки, які є до творів у підручниках; 3) передати у малюнках (власних) частини твору. Щоб обмежити кількість малюнків наперед встановлюємо кількість частин, підбираємо пункти плану.
Конкурсний відбір підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників (4 клас). Нормативна база. Зразки оформлення комплектів конкурсних матеріалів. Зразки договорів. Зразки оформлення експертних висновків. Експертні висновки на підручники, подані на конкурсний відбір підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіти і педагогічних працівників (4 клас). Витяги з протоколів та протоколи засідань Конкурсних комісій конкурсного відбору підручників (крім електронних) для здобувачів повної загальної середньої освіт.
Усі шкільні підручники для 4 класу! Завантажити шкільні підручники для будь-якого класу онлайн! GDZ4YOU - з нами вчитись дійсно легко, відчуй це! . Як впоратися з такими проблемами? Відповідь проста – набиратися знань з найрізноманітніших джерел. Тут не завжди вистачить одного підручника, тож ми пропонуємо Вам усі схвалені Міністерством освіти та науки України підручники для четвертого класу – Ви зможете вибрати будь-який і не бігати по книгарнях та бібліотеках! Жодні екзамени не будуть лякати Вас: з нашими матеріалами Ви складете їх на відмінно! Завантажте посібники для четвертого класу безкоштовно – і насолоджуйтеся розмаїттям пізнавальної інформації.
Календарно-тематичне планування літературного читання (за підручником О. Я. Савченко) у 4 класі на 2016 /2017 навчальний рік. Опубліковано: vovakalynchuk Чт, 2016-09-01 08:17. Планування. 0. Календарні плани складено відповідно до «Навчальних програм для загально- освітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1–4 класи» (з урахуванням змін, затверджених Наказом МОН України від 05.08.2016 №948). Автор: невідомий. 4.docx - 97.53 KB. Предмети: Українська література. Класи: 4 клас.
Коментарі
Дописати коментар