презентація досвіду вчителя української мови та літератури

Презентація досвіду роботи вчителя української мови та літератури першої категорії. Складається з таких розділів:Професійні завдання; Моя методична проблема; Моє педагогічне кредо; Мій педагогічний досвід4 Моя методична робота; Я класний керівник; Позаурочна робота.. Презентація на урок Портфоліо скачати.


Презентація на тему: Презентація досвіду роботи вчителя української мови та літератури. Завантажити презентацію. Отримати код. Тема досвіду “Використання інноваційних технологій на уроках української мови та літератури” Плетньова Світлана Анатоліївна LOGO. Слайд 4. Завдання досвіду: Розвиток розумових здібностей учнів Плетньова Світлана Анатоліївна LOGO.


Портфоліо вчителя української мови і літератури Герасименко Наталії Олександрівни. № слайда 2. Описание слайда: Будьмо знайомі: Дата народження: Освіта: вища. Рік, факультет: Спеціальність – вчитель української мови та літератури. Кваліфікація – спеціаліст І категорії. Місце роботи – Вільшанська ЗОШ І-ІІІ ступенів.


Инфоурок › Украинский язык ›Презентации›Презентація "Досвід роботи вчителя української мови та літератури". Презентація "Досвід роботи вчителя української мови та літератури". Скачать материал. Скачать материал. Презентація до уроку "Використання прислівників як засобу створення образності в художніх творах." 17.01.2018. 375.


Посада: ВЧИТЕЛЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ Місце роботи : Кузнецівська ЗОШ І-ІІ ступенів 2002-2006р.р. Розівська РДА(інспектор шкіл відділу освіти ) 2006-2012р.р. Азовська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів з 2012 року Педагогічний стаж: 7років Кваліфікаційна категорія: СПЕЦІАЛІСТ ІІ КАТЕГОРІЇ. 6. Завдання : LOGO 1 Розвиток розумових здібностей учнів 2 Формування пізнавальних умінь та навичок 3 Формування позитивної мотивації до навчання 4 Формування потреби в самопізнанні, самореалізації 5 Виховання свідомого громадянина, патріота. 7. На уроках використовую. LOGO Методи кооперативного навчання Робота в парах Акваріум Робота в групах.


З досвіду роботи. вчителя світової літератури. Мудрак. Людмили Василівни. Первомайська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1. “ Реалізація моделі. особистісно орієнтованого. навчання на уроках світової літератури ”. Тема досвіду. Нормативно – правова база. Це дозволяє вчителю самому творчо інтерпретувати різні підходи до організації навчально-виховного процесу, а не заглиблюватися в суть тільки однієї технології. Оптимізація умов творчої діяльності. Інтеграція. Діалог – основа уроку. Інтерактивні. технології. Text.


Опис досвіду роботи вчителя української мови та літератури “Формування творчої особистості учня на уроках української мови та літератури як геніальне творіння розуму, серця і почуттів. ” Автор: Ткаченко Вікторія Миколаївна. prezentaciya1.ppt - 13.98 MБ. Предмети: Українська мова. Увійдіть або зареєструйтесь, щоб залишати коментарі. 1554 перегляди. Скопіювати посилання для вставки у веб-документи (на сторінки сайтів): або додати публікацію в соціальні сервіси: Схожі публікації. Посібник «Інноваційні технології на уроках української мови та літератури» (з досвіду роботи). Впровадження методу про.


Вчитель української мови Кучерява В.В. Вчитель світової літератури Коваль В.М. На допомогу заступнику з НВР. 2018 - 2019 н.р. Головна » Файли » Презентації » З досвіду роботи. З досвіду роботи вчителя української мови Кучерявої В.В. [ Викачати з сервера (4.01 Mb) ]. 05.04.2015, 10:05. “ Впровадження інтерактивних методів навчання на уроках української мови та літератури ”. 1. 2.


Пропоную Вашій увазі презентацію педагогічного досвіду вчителя української мови та літератури Строїнецького НВК (до атестації). Автор: Учитель української мови та літератури Строїнецького НВК Житарюк Уляна Василівна. pedagogichnyy_dosvid.ppt - 14 MБ. Предмети: Освіта в цілому.


вчителя української літератури Сидоренко Наталії Вікторівни. За освітою – вчитель української мови та літератури , зарубіжної літератури. Закінчила КДПУ ім.Винниченка у 2003 році. Педагогічний стаж – 14 років. У Новоукраїнській ЗШ І – ІІІ ступенів №1 працюю з вересня 2013 року. Працюю над проблемою “Розвиток естетичного смаку учнів на уроках літератури”. Актуальність проблеми . формування досвіду колективної розумової діяльності. Загальною вимогою, яку необхідно враховувати при виборі проблеми на уроці для мозкового штурму - можливість багатьох неоднозначних варіантів вирішення проблеми, яка висувається перед учнями. Підготовка до мозкового штурму включає наступні кроки

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

полицейский с рублёвки без цензуры с матом торрент смотреть

кантрольная работа па беларускай мове 4 клас займеннік

японские шоу 21 угадайка без цензуры онлайн