артемова педагогіка і методика вищої школи
Педагогіка і методика вищої школи. Навчально-методичний посібник Інтерактивні технології в курсах навчальних дисциплін. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів. Київ. 2012. ББК 74.58 Укр. А 52. А 52 Артемова Л. В. Педагогіка і методика вищої школи: Навчаль-но-методичний посібник для викладачів, аспірантів, студентів ма гістратури. - К.: Кондор, 2012. — 272 с. ІSBN 978-966-351-110-8. У навчальному посібнику висвітлено питання сучасних тео ретичних і нормативних підходів до формування змісту й розробки методів викладання фахових дисциплін у процесі ступеневої підготовки фахівців у ВНЗ.
Артемова, Л. В. Педагогіка і методика вищої школи. Інтерактивні технології в курсах навчальних дисциплин : навч.-метод. посібник для вищих навч. закладів / Л. В. Артемова. - К. : Кондор, 2008. - 272 с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці розд. Бєлова, О. К. Педагогіка і психологія у вищій школі : конспект лекцій для студ. денної та заоч. форм навч. спец. 8.05160202 Конструювання та технології швейного виробництва / О. К. Бєлова, Л. В. Штефан ; Укр. інж.-пед. акад., Каф. педагогіки та методики професійного навчання. - Х. : [б. в.], 2013. - 103 с. : табл., рис.
Підручник для студентів вищих навчальних закладів. Київ, Либідь, 2006. 421 с. У посібнику викладено інформацію про розвиток освіти, виховання і педагогічної думки на теренах України від найдавніших часів до сьогодення. Матеріал подано у хронологічному по. Розвиток школи, виховання і педагогічних ідей у середньовічній Європі, в епоху Відродження та Реформації. Педагогічна система Яна Амоса Коменського. Шкільництво та педагогічна думка у Європі XVII-XVIII ст. Розвиток школи і педагогіки у зарубіжних країн. Історія зарубіжної школи і педагогіки. Виховання у первісному суспільстві. Основні теорії походження виховання. Особливості виховання на різних етапах розвитку первісного суспільства.
Педагогіка вищої школи. Методичні вказівки до семінарських занять та самостійної роботи студентів. спеціальності 8.05070102 – "Електричні системи і мережі". Педагогіка вищої школи як наука Педагогічна система як предмет педагогіки вищої школи. Мета дисциплі-ни – становлення кваліфікованого викладача вищого закладу освіти; завдання – розвиток знань про педагогічні об‘єкти і категорії, методи науково-педагогіч1ного дослідження, формування педагогічних умінь (комунікативних, організаційних, творчих, гностичних, конструктивних, прогностичних). Методика контактної взаємодії як технологія забезпечення контакту. Тех-ніки взаємодії у процесі аналізу проблеми та пошуку ії вирішення.
ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: теорія, практика, історія. Навчальний посібник. Дніпропетровськ 2014. У навчальному посібнику розкрито загальні основи педагогіки вищої школи, питання дидактики та теорії виховання студентів вищих навчальних закладів. Значну увагу приділено проблемам формування педагогічної культури викладача та аспектам його наукової організації праці. Висвітлено послідовність та особливості формування й розвитку вищої освіти в Україні та вплив на неї передової педагогічної думки. навчання та мультимедійних технологій. 2.5.4. Методика використання сучасних технічних 123. засобів навчання. 2.5.5. Дидактичні можливості нових ТЗН.
Л. В. Артемова. У навчальному посібнику висвітлено питання сучасних теоретичних і нормативних підходів до формування змісту й розробки методів викладання фахових дисциплін у процесі ступеневої підготовки фахівців у ВНЗ. В основі теоретичних і методичних матеріалів посібника – демократизація та гуманізація навчального процесу, організованого на засадах особистісно!орієнтованого підходу і до дитини, і до студента як майбутнього вчителя, вихователя підростаючого покоління.
Ключові слова: педагогіка; структура педагогічних наук; педагогіка вищої школи; предмет, завдання, функції педагогіки вищої школи. Свою назву педагогіка отримала від грецьких слів "пайдос" - дитя і "аго" - вести, що у дослівному перекладі означає "дітоводіння". У Давній Греції педагогами називали рабів, які доглядали дітей аристократів та супроводжували їх до школи. Професор Л.В. Артемова вважає, що саме вони слугували видатним просвітителям Кирилу і Мефодію основою для впорядкування давньослов'янського алфавіту. Археологічні знахідки підтверджують існування письменності у наших пращурів ще в дохристиянські часи. Про це свідчать, зокрема, берестяні грамоти.
14. Артемова Л.В. Педагогіка і методика вищої школи: Навчально-методичний посібник для викладачів, аспірантів, студентів магістратури. – К.: Кондор, 2008. – 272 с. 15. Поніманська Т.І. Дошкільна педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: ―Академвидав‖, 2006. – 456 с. 16. Фіцула М.М. Педагогіка вищої школи: Навчальний посібник. – 2-ге вид., доп. – К.: Академвидав, 2010. – 456 с. 17. Кузминський А.І. Педагогіка вищої школи. – К., 2005. 18. Гура О.І. Педагогіка вищої школи: вступ до спеціальності. – К., 2005. 19. Навчальний процес у вищій педагогічній школі / з.
Педагогіка і психологія вищої школи. Навчально-методичний посібник. Чернівці. У систематизованому вигляді представлено загальні питання педагогіки, дидактики і психології вищої школи, організації виховної роботи зі студентською молоддю; зазначено професійні компетенції, якими повинен володіти магістрант після вивчення даного курсу; запропоновано питання для самоконтролю і завдання для самостійної роботи студентів, індивідуальні навчально-дослідні завдання, питання модуль-контролю, глосарій. Посібник розраховано на студентів і викладачів вищих навчальних закладів. УДК371(075.8). ББК 74я73. Навчальне видання. Педагогіка і психологія вищої школи.
Основні поняття: педагогіка, педагогіка вищої школи, об‘єкт і предмет педагогіки вищої школи, мета, завдання, функції, категоріально-понятійний апарат педагогіки вищої школи, методологічні категорії, педагогічна теорія, педагогічна концепція, педагогічна ідея, педагогічна закономірність, виховання, навчання, освіта, спадковість, середовище, активність особистості, педагогічний процес, цілісність педагогічного процесу, педагогічна взаємодія, компоненти педагогічного процесу: цільовий, змістовний, процесуальний, результативний, аналітико-коригуючий, етапи педагогічного процесу, педагогічний етап.
Педагогіка вищої школи [Електронний ресурс] : підручник / В. П. Головенкін ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – 2-ге вид., переробл. і доповн. Розглянуто основні проблеми сучасної педагогіки вищої школи України, що пов’язані з етапом її реформування та впровадження ідей Болонського процесу. Основну увагу приділено психологічним аспектам процесу пізнавальності діяльності студентів, практичним рекомендаціям щодо реалізації у навчальному процесі теоретичних положень дидактики, прикладним аспектам педагогічної кваліметрії. 6. Дидактичні вимоги до лекції та методика її проведення. 97 6.1. Роль і місце лекції у вищій школі . 97 6.2.
8. Артемова Л. В. Педагогіка і методика вищої школи: інтерактивні технології в курсах навчальних дисциплін : навч.-метод. посібник для студ. вищ. навч. закладів / Л.В. Артемова. – К. : Кондор, 2008. – 272 с. 9. Боровик В.Н. Курс математики /В.Н. Боровик..-К.:Вища школа, 1995.-392с. 10. Бурда М.І. Розв’язування задач на побудову./М.І.Бурда - К.: Рід.школа, 1986. – 110с. 11. Ващенко Л. М. Інновації в освіті / Л. М. Ващенко.
1. Артемова Л.В. Педагогіка і методика вищої школи. К.: Кондор, 2008. - 272 с. ТЕМА 3. Методична характеристика основних розділів навчальної дисципліни «Педагогіка вищої школи» (2 год.) ЛЕКЦІЯ 3. Методична характеристика основних розділів навчальної дисципліни «Педагогіка вищої школи» (2 год.) План. 1. Загальні основи педагогіки вищої школи. 2. Основи теорії та методики виховання. 3. Дидактика вищої школи. 4. Основи теорії та методики управління вищим навчальним закладом. СЕМІНАР 3. Структура дидактики вищої школи (1 год.) План. 1. Освіта, її види. 2. Зміст освіти, її структурні елементи. 3. Закономірності і принципи навчання. 4. Система стандартів вищої школи.
1.3. Методологічне підґрунтя педагогіки вищої школи. 1.4. Методика і методи педагогічного дослідження. 1.5. Педагогічний процес у вищій школі. 1.6. Теорія і практика освіти. Педагогіка вищої школи – галузь педагогіч-ної науки, яка вивчає педагогічні закономір-ності й засоби організації та здійснення осві-тнього процесу (самоосвіти), навчання, вихо-вання (самовиховання), розвитку (самороз-витку) і професійної підготовки студентів (слухачів) до певного виду діяльності й суспі-льного життя.
2. Артемова, Л.В. Педагогіка і методика вищої школи [Текст]: навч.- метод. посіб. для студ. вищих навч. закл. Інтерактивні технології в курсах навч. дисциплін /Любов Вікторівна Артемова. – К.: Кондор, 2008. – 272 с. 3. Вітвицька, С.С. Основи педагогіки вищої школи [Текст]: Підручник за модульно-рейтинговою системою навчання для студентів магістратури / С.С. Вітвицька; Житомирський держ. Пед. ун-тім. І.Франка. – К.: Центр Навч. л-ри, 2008. – 364с.
"Педагогіка і психологія вищої школи" є складовою інтегрованого курсу «Педагогіка та психологія вищої школи», частиною дисциплін психолого-педагогічного циклу нормативного блоку магістерської підготовки. Її вивчення передбачає розв'язання низки завдань фундаментальної та прикладної професійної підготовки фахівців, їхньої готовності до викладацької діяльності, зокрема: опанування системою знань про.
Коментарі
Дописати коментар