рухливі ігри для дітей 5-9 класів
Рухливі ігри для учнів середніх класів. Рухливі ігри під час проходження модуля «Легка атлетика». 1. Гра «Розвідники і вартові». На протилежних кінцях майданчика креслять лінії на відстані 18-20 м, за якими стають в шеренгу дві команди («розвідники» і «вартові»). Гра має тактичну спрямованість. Проводиться у групі, гравці якої вчинили заслони. Діти розташовуються по колу парами один за одним. Двоє ведучих біжать по зовнішньому боку кола. Один втікає, інший його переслідує.
Рекомендовано вчителям фізичної культури для впровадження в навчальний процес рухливих ігор, які сприяють розвитку у школярів життєво важливих рухових якостей:швидкості, спритності, сили, витривалості. Дисципліна - неодмінна умова кожної колективної гри.. Інші методичні матеріали на урок Фізична культура скачати.
Скачати файл з сервера #2. Рухливі ігри для учнів: 5-9 класи /упоряд. А. Фломбойм. — Р91 К.: Шк. світ, 2011. — 112 с. — (Бібліотека «Шкільного світу»). До збірки увійшло понад 170 описів різноманітних рухливих ігор для дітей і підлітків, а також методичні рекомендації і корисні практичні поради щодо їх організації та проведення. Велика частина запропонованих ігор спрямована на розвиток основних фізичних якостей дитини: сили, швидкості, спритності, витривалості, гнучкості. Окремі розділи книги присвячені рухливим іграм в зимовий період та жартівливим, музичним і танцювальним іграм. Формат файлу.
Работа по теме: РУХЛИВІ ІГРИ ДЛЯ УЧНІВ СЕРЕДНІХ КЛАСІВ. Глава: Рухливі ігри для учнів середніх класів. ВУЗ: ТНПУ. +2. Гра «Ловіння парами». + Для гри креслять майданчик 10х12м. Обирається один ведучий – ловець, решта – втікачі, які довільно розташовуються на майданчику. + За сигналом ловець ловить кого-небудь з утікачів і стає з ним в пару.
Цей віковий період можна охарактеризувати як період росту. Посилено зростає кістково-зв'язковий апарат (особливо довгі трубчасті кістки рук і ніг), що кілька порушує координацію рухів підлітка. Значно збільшується життєва ємкість легенів. Потреба організму в кисні велика, але дихальний апарат ще недостатньо розвинений, внаслідок цього дихання у підлітків часто буває поверхневим, в силу чого великого значення набувають гри з різними енергійними діями, що сприяють виробленню більш глибокого і економічного дихання. Серце підлітків відрізняється підвищеною збудливістю, тому ігри, що вимагають.
Рухливі ігриу молодших класах застосовуються не тільки в навчальних цілях, але й для відпочинку – на перервах, прогулянках і святах. У дітей цієї вікової групи (7-9 р.) рухливі ігри, у своїй більшості, некомандні тому, що потреба й інтерес до змагань виявляються у них ще не виразно. Спрощені правила, у грі переважно біг, стрибки. Усі ігри, які проводяться для дітей молодшого шкільного віку, обов'язково повинні бути націлені на підвищення організації, дисципліни та активних дій. Вони повинні розвивати у них повагу один до одного, товариську взаємодопомогу і почуття відповідальності перед колективом. Ігри з елементами строю та загальнорозвиваючих вправ. «Клас, струнко!» Підготовка. Група шикується у шеренгу.
Рухливі ігри. Ми веселі діти. Мета: удосконалювати навички ритмічної ходьби й бігу; виховувати рішучість та орієнтування у просторі. Хід гри. Хід гри Діти стають парами хто з ким хоче. За умовним сигналом вихователя (один удар у бубон, свисток) гравці розходяться або розбігаються по залу (майданчику). За другим сигналом (два удари в бубон або слова «Знайди собі пару») діти стають парами й під удари у бубон ідуть по залу (майданчику).
Рухливі ігри — різновид ігрової діяльності. їх основу становлять творчі, активні рухові дії, мотивовані сюжетом (темою, ідеєю) гри; частково обмежені правилами, ці дії зумовлені мінливими ігровими обставинами, а також спрямова-ністю на подолання поставленої мети. Рухливими називають ігри, змістом яких є різноманітні види бігу, стрибків, метань та інших рухів. Учнів І—II класів більше захоплюють ігри імітаційні, сюжетного характеру. Дії в колективі для них складні, їм більше подобаються ігри з перебіганнями, стрибками, ловінням і кидан-ням м'ячів та різних предметів. Рухливі ігри дітей цього віку тривалі та інтенсивні, з більш суворим додержуванням правил гри. Слід сказати також і про постійність дітей у виборі ігор.
Ось чому рухливі ігри є дійсно масовими, загальнодоступним засобом фізичного і морального виховання дітей і підлітків. Школярі під час навчального процесу малорухомі, їхні органи і системи життєдіяльності втрачають здатність правильно функціонувати. Вихід - потрібно частіше залучати їх до рухливої гри, проводити естафети, які сприяють покращенню настрою і зміцненню здоров'я, проводити спортивні вечори. Цей посібник для вас, студенти вищих педагогічних закладів освіти, які у майбутньому будуть педагогами. 4. Класифікація рухливих ігор для школярів. Естафета скакалка під ногами 49. Естафета футбольна 50. Клас - струнко 51. М’яч чере з шнур 52. Виклик номерів 53.
Сюжети рухливих ігор для дітей середнього шкільного віку символічні і умовні, але діють відповідно до правил і з повною віддачею сил («Захист зміцнення», «Охорона перебіжок», «Перестрілка»). Учні 1О-12 років прагнуть прилучитися до спорту, успішно виконують основні технічні прийоми гри до баскетболу, футболу, захоплюються рухливими іграми з досить складними руховими завданнями. Підлітковий вік (7-9 класи) умовно називають так тому, що в дітей 13-15 років спостерігаються особливо інтенсивний розвиток і перебудова всього організму, У заняттях фізичними вправами й рухливими іграми знаходять висвітлення багато особливостей цього перехідного віку, що знаменує перетворення хлопчика в юнака, дівчинки – у дівчину.
Діти в колі співають: — Дружно, діти: раз, два, три, разом уліво поверни! А як скаже: «Скок, скок, скок»,— відгадай, чий голосок! Слова «Скок, скок, скок» промовляє тільки один із гравців. Цю гру можна провести одночасно. з усім класом, якщо всіх учасників вишикувати в одну шеренгу з певним. інтервалом. Вовк у канаві. Упоперек майданчика креслять дві паралельні лінії на відстані 1,5—2 кроки. одна від одної. Це — «канава».
Щоб полегшити це завдання пропонуємо невелику добірку дитячих рухливих ігор, в які можна грати в школі, у дворі, у парку, в саду або на дачі. 1. Баранець. Гру можна проводити на спортивному майданчику або в залі. Обирається “баранець”. Решта – його “хвостики”. Дітей розподіляють на трійки. Вони беруться за руки і утворюють кола на всій території майданчика. Кожен гравець у колі дістає назву: “Білка”, “Жолудь”, “Горіх”. Одного з дітей вибирають ведучим. На виклик учителя “Горіхи!”, “Білки!” або “Жолуді!” діти швидко міняються місцями в різних колах, а ведучий намагається зайняти місце в одній із трійок, дістаючи назву гравця, який вибув. Учень, що залишився без місця, стає ведучим.
Рухливі ігри на уроках фізичної культури використовують для вирішення освітніх, виховних й оздоровчих завдань відповідно до вимог програми. Їх включають в усі частини уроку. У підготовчій частині перевагу віддають таким іграм, які розвивають швидкість і сприяють мобілізації уваги учнів. Основна частина уроку включає гри, що складаються з декількох елементів. 2.1Правильний підбір рухливих ігор. Ігри можуть виконувати роль вправ, що підводять, по закріпленню тієї або іншої рухової навички, удосконалюванню або розвитку рухових якостей. У заключній частині уроку для зниження м'язової напруги .
Основні завдання в процесі занять іграми з підлітками на уроках фізичної культурою наступні: закріплення і вдосконалення в ігровій обстановці гімнастичних вправ (перекидів, опорних стрибків, вправ у рівновазі, лазінні і т.д.), вправ легкої атлетики (низького і високого старту, бігу на швидкість, стрибків у довжину і висоту з розбігу, метання), навичок володіння м'ячем в баскетболі, волейболі, футболі;…
Рухливі ігри для дітей – це не тільки корисна фізична активність, а й веселий спосіб проведення часу для цілої групи малюків. На свіжому повітрі та у приміщенні, народні та сучасні, зимові та літні – найрізноманітніші добірки активних ігор для дітей ви знайдете на дитячому порталі «Пустунчик». Друже, Тобі, як і кожній дитині, потрібно якомога більше рухатися, адже енергія у дітвори б'є через край! Тим паче, що фізична активність ще й як необхідна сучасним дітям, увага яких останнім часом так часто прикута до планшетів і смартфонів. Але ж найцікавіші, найздоровіші й найзахопливіші ігри — не на екранах ґаджетів, а на вулиці чи у просторому приміщенні: у дружному колективі дітей, із веселими й активними завданнями.
Нижче приводиться опис та методика здійснення найбільш типових ігор, рекомендованих для учнів 1-4 класів для розвитку координації та швидкості рухів, витривалості, фізичної сили та кмітливості: 1. Гра 1 "Хто швидше?" Клас ділиться на дві команди; дівчаток та хлопчиків, які шикуються по росту в одну шеренгу. За сигналом вчителя "Розійдись!" діти рухаються в різні сторони по майдану. За командою "В шеренгу шикуйсь!" діти повинні стати в одну шеренгу по росту, як перед початком уроку. Діти шикуються в одну шеренгу. Учитель, стоячи обличчям до гравців, подає команди. Діти повинні їх виконувати лише в тому випадку, якщо перед командою буде вимовлено слово "група".
Як дитина бігає і грається, так її здоров’я усміхається» – говорить народна мудрість. Чим більше дитина рухається, тим краще росте і розвивається. І тому «ліками» від обмеження рухової активності – є саме рухливі ігри. Вони є універсальним засобом у фізичному вихованні дітей. Молодший шкільний вік – важливий період фізичного виховання дітей, коли виробляється їхня постава, розвиваються основні фізичні якості (сила, витривалість, спритність, гнучкість), формуються і вдосконалюються рухові вміння і навички. Дослідження гігієністів, фізіологів і педагогів свідчать про те, що рух є природною потре.
Правила гри: ігрове поле ділиться навпіл на території для двох команд. З початком гри нападник команди що стартує переходить на чужу половину поля і намагається доторкнутися рукою або ногою до гравців-суперників. Але все не так уже й просто: спочатку він повинен зробити вдих і під час полювання постійно говорити «кабадді! кабадді! кабадді!». Правила гри для двох: обидва учасники в кулачку ховають за спиною 1, 2 або 3 камінчика, щоб заплутати суперника. А можна злукавити і залишити руку порожньою. За сигналом обидва гравці виставляють перед собою «в гру» затиснутий кулак.
В цю рухливу гру слід грати в приміщенні з достатньою кількістю затишних куточків, де можна заховати невеликі предмети. Потрібно відразу й чітко обмежити ігровий простір, домовившись, що ховати та шукати будуть тільки в цій кімнаті (або в цих двох кімнатах). Для дітей 5-7 років таку рухливу гру можна вважати розвиваючою. Крім того, що вона розвиває слух та увагу, вона допомагає в ігровій формі знайомитися з різними групами тварин. Адже можна зробити її тематичною: африканський заповідник, тайговий заповідник, ферма і т.д. А для старших хлопців це просто весела рухлива гра, яка дозволяє погратися, помичати та показитися. Читайте також: Українські рухливі ігри. Рухливі ігри для дітей старшого дошкільного віку.
Коментарі
Дописати коментар