урок-презентація української мови в 6кл на тему узагальнення вивченого про прикметник

Українська мова 6 клас. Тема: Повторення та узагальнення вивченого про прикметник.Роль прикметників у мовленні. Мета: систематизувати та узагальнити знання учнів про прикметник як самостійну частину мови; удосконалювати уміння й навички визначати морфологічні ознаки та синтактичну роль прикметників, навички використання прикметників в усному та писемному мовленні; розвивати й збагачувати словниковий запас, творчу уяву, образне й логічне мислення, пам'ять, виховувати любов до України, її історії, культури, традицій, мови. Обладнання: презентація, таблиці до теми «Прикметник», карта України, ілюстрації, дидактичний матеріал. Тип .


Презентація на тему: Прикметник. Узагальнення вивченого. Завантажити презентацію. Отримати код. Навчальна мета: закріпити, поглибити та узагальнити знання про прикметник як частину мови, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль; удосконалити орфографічні навички. Навчальна мета: закріпити, поглибити та узагальнити знання про прикметник як частину мови, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль; удосконалити орфографічні навички. Розвивальна мета: розвивати усне та писемне мовлення, уміння виділяти головне в навчальному матеріалі, розвивати самостійне мислення.


Автор: Баєтул Тетяна Василівна Навчальний заклад: Суховерхівський ЗНЗ І – ІІ ст. Тема уроку. Узагальнення і систематизація знань з теми «Прикметник» Мета уроку: повторити, систематизувати та поглибити знання учнів про прикметник як частину мови; навчати робити дослідження, лінгвістичний експеримент та сприяти розвитку аналітичного мислення; формувати вміння розпізнавати прикметники в мовленні, визначати рід, число та відмінки прикметників,з’ясовувати їх …


План-конспект уроку з мультимедійною підтримкою (медіапрезентація додається), мета якого - узагальнити й систематизувати вивчений матеріал про прикметник; навчити застосовувати теоретичні знання на практиці при розпізнаванні прикметника, визначенні його граматичних ознак, знаходити вивчені орфограми й пояснювати їх; розвивати вміння чітко висловлювати свої думки, логічне мислення, творчу уяву; збагачувати словниковий запас, удосконалювати граматичну структуру мовлення, навички роботи в групі; виховувати любов та повагу до матері як берегині роду.


Автор презентации: Українська Олена Володимирівна. Урок з української мови допоможе перевірити рівень знань, умінь і навичок, здобутих при вивченні теми «Іменник». Учні завдяки різним дидактичним завданням будуть учитися застосовувати теоретичні знання на практиці при розпізнаванні іменника, визначенні його граматичних ознак, будуть учитися правильно вживати іменники у мовленні; розвиватимуть мислення, пам'ять. Робота на уроці відбувається в групах. Тема: Узагальнення та систематизація знань вивченого про іменник.


Обладнання: проект зошита «Узагальнення і систематизація знань про прикметник», сигнальні картки, «Лото назв», презентація «Узагальнення і систематизація знань про прикметник», проектор. Тип уроку: узагальнення і систематизації знань, умінь і навичок. Епіграф уроку: …Прикметник дасть іменнику - предмету якусь його ознаку чи прикмету…


Узагальнення вивченого з теми “Прикметник як частина мови”, 6 клас. Узагальнити й систематизувати вивчений матеріал про прикметник як частину мови; навчити застосовувати теоретичні знання на практиці. Обладнання: опорна таблиця «Прикметник як одиниця морфології», інформаційні картки, роздатковий матеріал, мультимедійна презентація уроку, відеозапис пісні «Мам» К.Скрябіна, репродукції картин Т.Шевченка. І. Установчо - мотиваційний етап. 1.Організаційний момент. Прикметник — це частина мови, без неї нам не обійтись. Ти вслухайсь в слово пречудове


Тема уроку: Повторення, узагальнення й систематизація знань, умінь і навичок з теми “Прикметник”. Слайд №2. Мета уроку: Повторити, узагальнити й систематизувати знання з теми “Прикметник”. Розвивати розумові та мовленнєві здібності учнів, логічне мислення і пам’ять, орфографічну пильність. Виховати свідому потребу до знань, бережливе ставлення до надбань свого народу, життєву компетенцію. Слайд №3. Ярмарок Слово “ярмарок” прийшло з німецької мови й означає “щорічний базар, торг, що відбувається регулярно на певному місці і в певний час.” Слайд №4. Сорочинський ярмарок.


Презентации. Украинский язык. Разработка урока по украинскому языку с использованием ИКТ на тему Повторення та узагальнення вивченого про прикметник. Разработка урока по украинскому языку с использованием ИКТ на тему Повторення та узагальнення вивченого про прикметник. Автор публикации: Труфанова Е.В. Дата публикации: 19.08.2016. Краткое описание: загрузить презентацию.  1. Узагальнення та систематизація вивченого з теми “Прикметник”. 2. Учні повинні Знати: визначення прикметника; групи прикметників за значенням,. 0. Благодаря этой рекламе сайт может продолжать свое существование, спасибо з.


Презентация, доклад на тему Тема уроку Узагальнення вивченого про прикметник(6 клас). Тема уроку Узагальнення вивченого про прикметник(6 клас), предмет презентации: Разное. Этот материал в формате pptx (PowerPoint) содержит 14 слайдов, для просмотра воспользуйтесь проигрывателем. Презентацию на заданную тему можно скачать внизу страницы, поделившись ссылкой в социальных сетях! Главная. Разное. Тема уроку Узагальнення вивченого про прикметник(6 клас). Слайды и текст этой презентации. Слайд 1. Текст слайда: Тема уроку. Узагальнення вивченого про прикметник. Слайд 2. Текст слайда


Анотація : Розрбка уроку узагальнення і систематизації знань, умінь і навичок Цей урок допоможе узагальнити та систематизувати знання з теми « Прикметник»; дає можливість розвивати логічне мислення, пам'ять, творчу уяву, культуру усного мовлення, уміння правильно висловлювати власні думки; збагачувати словниковий запас учнів; виховує любов і повагу до рідної мови, повагу один до одного. Посада: вчитель української мови та літератури. Місце роботи: Чорнобаївська гімназія. Оцініть публікацію: 5 / 5 ( 2 ). Досягнення автора. Анотація : Розрбка уроку узагальнення і систематизації знань, умінь і навичок.


Мета: 1. Дати учням основні відомості про написання –н- і –нн- у прикметниках, виробляти орфографічну грамотність, застосовуючи правила. 2. Розвивати творчі вміння зіставляти, порівнювати, моделювати мовні явища, знаходити й виправляти помилки у правописі прикметників. 3. За допомогою мовленнєво – комунікативного дидактичного матеріалу сприяти вихованню глибокої поваги та пошани до великого сина українського народу – Тараса Григоровича Шевченка. Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок. Обладнання: таблиці, схеми, портрет Т. Г. Шевченка, презентація «Написання -н- і -нн- у прикмет.


Конспект уроку з української мови Тема: Повторення та узагальнення вивченого про прикметник. (на основі творів Т. Шевченка) Вчитель української мови та літератури Кузнєцова О.М. 2014р. Тема. Повторення та узагальнення вивченого про прикметник. (на основі творів Т. Г.Шевченка). Мета: систематизувати та узагальнити знання учнів про прикметник, як самостійну частину мови; розвивати та закрі. Написати твір-роздум на тему: « Геній української літератури – Шевченко». ( використовуючи прикметники). Словниковий диктант.


Мовні скарби прикметника. Урок у 6 кл. Тема. Мовні скарби прикметника. Мета. Перевірити рівень знань, умінь і навичок, здобутих при вивченні теми «Прикметник»; учити застосовувати теоретичні знання на практиці при розпізнаванні прикметника, визначенні його граматичних ознак; правильно вживати прикметник у мовленні; знаходити вивчені орфограми та пояснювати їх; розвивати пізнавальний інтерес до символів українського народу, його традицій; виховувати почуття поваги до своєї країни, народу. - Що знаємо ми про прикметник? Інтерактивна гра «Я знаю, що …» Прикметник – це самостійна частина мови ( учні ланцюжком продовжують перелік граматичних особливостей прикметника). Робота з таблицею. Прикметники.


Тема: «Узагальнення знань про прикметник як частину мови» Мета: систематизувати і закріпити знання учнів про прикметник, його роль у реченнях; формувати вміння вживати прикметники в усному і писемному мовленні; збагачувати словник учнів прикметниками; виховувати естетичні почуття та любов до природи, до рідної землі. Тип уроку: закріплення знань, умінь і навичок. Обладнання: презентація, картки із завданнями, малюнки квітів. Автор: Махаринська Тетяна Вікторівна, вчитель початкових класів Новоосинівської ЗОШ І-ІІ ступенів Куп'янської районної ради Харківської області.


Предмети: Українська мова. Класи: 6 клас. Нижче Ви можете скопіювати URL-адресу цієї сторінки: або посилання для вставки у веб-документи (на сторінки сайтів): або додати публікацію в соціальні сервіси: Ввійдіть або зареєструйтесь, щоб залишати коментарі. 805 переглядів. Схожі публікації. Узагальнення та систематизація вивченого про словосполучення. Узагальнення і систематизація вивченого про самостійні частини мови, їх правопис і використання у мовленні (іменник, прикметник, займенник ). Отримати сертифікат. За жанром.


Українська мова. Мета уроку: узагальнити й систематизувати знання учнів про прикметник як частину мови; удосконалювати вміння використовувати вивчене в практичній діяльності, розвивати культуру усного та писемного мовлення, логічне мислення, пам’ять, увагу, уміння працювати в групах; виховувати любов до української мови. « Добрий день!» Психологічний настрій на урок. Вправа «Побажання» (Діти стають в коло, передають один одному м’яку іграшку(сердечко) і кажуть побажання: – Наталочко,бажаю тобі добра!, – Назаре, бажаю тобі успіхів!) Іі. Актуалізація опорних знань.


«Прикметник. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу». Тема уроку. Прикметник. Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Навчальна мета: закріпити ,поглибити та узагальнити знання про прикметник як частину мови, його морфологічні ознаки, синтаксичну роль; удосконалити орфографічні навички. Розвивальна мета: розвивати усне та писемне мовлення, уміння виділяти головне в навчальному матеріалі, розвивати самостійне мислення. Виховна мета: дібраним дидактичним матеріалом виховувати любов до українського слова, творчості Т. Г. Шевченка. Тип уроку: урок узагальнення та систематиз.


добавлена 13 июня 2018 в 16:07. Комплексно-хвильові уроки на тему “Осінь” для 4 класу super.urok-ua.com/kompleksno-hvilovi-uroki-na-temu-osin-dlya-4-klasu/. ••• Комментарии0. 0. Класс0. Все для вчителя. добавлена 13 июня 2018 в 15:34. добавлена 13 июня 2018 в 13:22. Конспект бінарного уроку на тему «Приготування налисників з різними начинками» super.urok-ua.com/konspekt-binarnogo-uroku-na-temu-prigotuvannya-nalisnikiv-z-riznimi-nachinkami/. ••• Комментарии0. 0.


Конспект уроку з української мови для 6 класу «Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Прикметник». [ · Скачати дистанційно (18 КБ) ]. 06.07.2018, 15:13. Конспект уроку з української мови для 6 класу «Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Прикметник». Основна мета уроку-конспекту повторити, систематизувати та поглибити знання учнів про прикметник як частину мови; формувати вміння розпізнавати прикметники в мовленні, визначати рід, число та відмінки прикметників, з`ясовувати їх синтаксичну роль та їх роль у мовленні; розвивати комунікативні уміння, навички вживати прикметники в усному та писемному мовленні, сприяти збагаченню образного мислення шестикласників.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

полицейский с рублёвки без цензуры с матом торрент смотреть

кантрольная работа па беларускай мове 4 клас займеннік

японские шоу 21 угадайка без цензуры онлайн